Online site Meder
Четверг, 18.10.2018, 14:39
Приветствую Вас Гость | RSS
 
Главная РегистрацияВход
Меню сайта
Категории раздела
Ucoz [3]
Блог Ucoz
пошукова оптимізація [1]
пошукова оптимізація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

20:23
Індексування вашого контенту Google
Щоб Google проіндексував ваш сайт, допоможіть нам знайти його. Для цього рекомендуємо використовувати файл Sitemap. Він розміщується на вашому сайті і містить інформацію про всі нові і змінених веб-сторінках ресурсу. Дізнайтеся, як створити і відправити в Google файл Sitemap

Також Google знаходить сторінки по посиланнях жодна стаття. Про те, як допомогти користувачам знайти ваш сайт, читайте нижче в розділі Просування сайту.

Як заблокувати індексування певних сторінок
рекомендації

Щоб виключити з індексу сторінки з неконфіденційної інформацією, використовуйте файл robots.txt

У файлі robots.txt міститься інформація для пошукових систем про те, які розділи сайту можна сканувати. Цей файл повинен бути розміщений в кореневому каталозі сайту. Сторінки, заблоковані за допомогою файлу robots.txt, можуть бути проіндексовані. Тому, якщо вони містять конфіденційну інформацію, використовуйте більш надійні методи.

Можливо, ви хочете заблокувати сканування деяких сторінок сайту, тому що вони не представляють інтересу для користувачів. Якщо у вас є такі сторінки, ви можете скористатися генератором файлів robots.txt в Google Search Console. Якщо на вашому сайті є субдомени і ви хочете виключити з сканування певні сторінки того чи іншого субдомена, то для нього потрібно створити окремий файл robots.txt

Чого слід уникати:

Не дозволяйте Google сканувати результати пошуку по вашому сайту: користувачі залишаться незадоволені, якщо, натиснувши на посилання в Google Пошуку, вони знову потраплять на сторінку з результатами пошуку.
Не дозволяйте сканувати URL, створені в результаті роботи проксі-сервісів.

Для конфіденційної інформації використовуйте більш надійні способи

Файл robots.txt не підходить для блокування сканування сторінок з конфіденційною інформацією. Він всього лише вказує, що пошуковим роботам не потрібно сканувати певні сторінки, але не забороняє показ цих сторінок в браузерах. Пошукові системи можуть відображати заблоковані URL (тільки їх, але не відповідають заголовки та описи сторінок), якщо посилання на них є в Інтернеті (наприклад, в журналах переходів). Крім того, деякі пошукові системи і так звані "павуки" можуть ігнорувати інструкції в файлах robots.txt. Нарешті, користувачі можуть переглянути каталоги і підкаталоги в вашому файлі robots.txt і дізнатися URL контенту, який ви хочете приховати.

Якщо ви хочете, щоб сторінка не відображалася в Google, але не приховуєте її від користувачів, які можуть перейти на неї за прямим посиланням, використовуйте тег noindex. Для ще більшої надійності застосовуйте різні методи авторизації, наприклад запит пароля на сторінці або сайті.

Google повинен бачити ваші сторінки так, як їх бачать користувачі
Коли робот Googlebot сканує сторінку, він повинен сприймати її так само, як і звичайний пользователь15. Щоб забезпечити правильне індексування і відображення сторінок, потрібно надати роботу Googlebot доступ до JavaScript, CSS та відеофайлів на сайті. Якщо у файлі robots.txt закритий доступ до цих ресурсів, то Google не вдасться правильно проаналізувати і проіндексувати зміст. Це може погіршити позиції вашого сайту в Пошуку.

Рекомендовані дії:

Використовуйте інструмент перевірки URL16. Цей інструмент моделює процес сканування і показу сторінок. З його допомогою можна знайти і виправити помилки індексування сайту.

Заголовки сторінок повинні відповідати їх контенту і не повторюватися
Тег <title> містить заголовок сторінки і повинен відповідати її тематиці. Тег <title> потрібно розмістити всередині розділу <head> HTML-документа. Підберіть для кожної сторінки сайту унікальний заголовок.

Як забезпечити показ інформативних заголовків і описів сторінок в результатах пошуку Google
Якщо ваш документ представлений в результатах пошуку, то зміст тега title може бути зазначено в першому рядку результату (більше інформації про структуру результатів пошуку Google можна знайти в цьому відео17 і на схемі).

У тезі title головної сторінки може бути вказана назва компанії або сайту, а також інша важлива інформація, наприклад адреса, сфера діяльності або спеціальні пропозиції.

рекомендації
Відповідність змісту сторінки

Заголовок повинен звучати природно і відповідати змісту сторінки.

Чого слід уникати:

Заголовків, які не мають відношення до змісту сторінки.
Шаблонних і безглуздих заголовків, таких як "Без назви" або "Нова сторінка 1".
Заголовки не повинні повторюватися

Бажано, щоб заголовки сторінок не повторювалися: так Google зможе розрізняти сторінки вашого сайту. Якщо на сайті є версії сторінок для мобільних пристроїв, не забудьте перевірити і їх заголовки.

Чого слід уникати:

Використання одного заголовка для всіх або багатьох сторінок сайту.
Використовуйте короткі, але змістовні заголовки

Заголовок повинен бути коротким і інформативним. Якщо він занадто довгий і не пов'язаний з утриманням, Google може показати тільки його частину або заголовок, автоматично створений в результатах пошуку. Крім того, Google може показувати різні назви в залежності про пошукового запиту або пристрою, на якому виконується пошук.

Чого слід уникати:

Занадто довгих заголовків, непотрібних для користувачів.
Непотрібних ключових слів в тегах <title>.

Використовуйте метатеги description
Метатег опису (description) на сторінці допомагає Google і інших пошукових систем зрозуміти її зміст. Заголовок сторінки може складатися з декількох слів або фрази, а в метатег опису можна додати кілька пропозицій або навіть невеликий абзац. Як і тег <title>, метатег опису повинен знаходитися в розділі <head> HTML-документа.

Просмотров: 13 | Добавил: GER | Теги: Індексування вашого контенту Google | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт

Copyright Mederfamily.ucoz.com© 2018
Хостинг от uCoz